שת"פ מיוחד של ארגון תודעה ופורום תרבות כהלכה: יריד תוכן ענק לצד קורסים לרכזי קייטנות

יוסי צלניקר No Comments on שת"פ מיוחד של ארגון תודעה ופורום תרבות כהלכה: יריד תוכן ענק לצד קורסים לרכזי קייטנות
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פורום תרבות כהלכה ששם לעצמו מטרה לשדרג את תחום התרבות במגזר החרדי ולייעל את ההליכים תוך חיבורים אסטרטגיים בין ספקי האמנות למנהלי מחלקות התרבות והאישים הרלוונטיים, יקיים באסרו חג שבועות יריד ייחודי מסוגו במהלכו יועמקו הקשרים ויקודמו שיתופי פעולה בין מנהלי מתנ"סים ומוסדות לבין ספקי התרבות והפנאי.

ביריד שיתקיים באולמי ווגשל בבני ברק, הבטיחו את השתתפותם מיטב האישים המובילים בתחום התרבות התורנית ובהם מנהלי מחלקות, מנהלי מוסדות ומתנ"סים, מפעילי קייטנות ותנועות נוער אשר יפגשו ביריד ספקים, אמנים ונותני שירותים, גדולים כקטנים, שיציגו בפניהם את התוכניות המיוחדות עליהם הם מופקדים ויקומו שיתופי פעולה למען הציבור החרדי בערי הארץ.

ליריד הצטרפו רשויות מקומיות רבות שפרסו חסותן על היריד שהינו ייחודי מסוגו.

היריד ייערך בהפרדה מלאה כאשר שעות הפעילות לגברים בין השעות 10:30-11:30 ולנשים בין השעות 11:30-14:30. הכניסה חופשית וללא עלות.

הרב מרדכי בלוי מדגיש כי: "עד שארגון תודעה קם ועשה מעשה, המנהלים נדרשו לעבור את הקורס בתנאים ובסביבה שאינם תואמים את אורח חייו של בן תורה. המציאות הקשה הזו גרמה לנו להבין שמחובתנו לפעול ולהסדיר קורס ייחודי המיועד למגזר החרדי ובנוי בצורה מותאמת ובאוירה תורנית ראויה. אנו מדגישים בקורס את המשמעות החינוכית של פעילות הקיץ ואת היכולת לנצל ימים אלו להתחזקות ולקידום של הערכים החשובים לנו. זו שליחות רוחנית חשובה עבור מאות המשתתפים, ואני שמח על כך שזיכנו להוביל אותה, בצוותא עם "פורום תרבות כהלכה" ובשת"פ עם עיריית בני ברק.



0 תגובות